پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۲

سرقت با پابند الکترونیکی

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 878564
مجرمی‌که با وجود پابند الکترونیکی قصد سرقت محتویات داخل یک خودرو را داشت با حضور بموقع پلیس دستگیر شد.
سرقت با پابند الکترونیکی
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ علی قاسم‌پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: گشت انتظامی‌کلانتری ۱۰۴ عباس آباد، هشتم اردیبهشت ماه حین گشتزنی در خیابان بهشتی تهران به یک دستگاه خودرو تیبا درحالی که در خودرو باز بوده و یک نفر با ظاهر غیر متعارف مشغول باز کردن لوازم داخل خودرو بوده مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران کلانتری برای بررسی بیشتر نزدیک خودرو شدند اما سارق با مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد.

در یک تعقیب و گریز کوتاه سارق زمینگیر و دستگیر شده و طی بررسی اولیه از سارق، مشخص شد متهم دارای پابند الکترونیکی بوده و با وجود این قصد سرقت داشته است از متهم تعدادی ادوات سرقت و اموال مسروقه که به تازگی سرقت کرده بود نیز کشف شد.

وی یادآور شد: سارق برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد و در بازجویی و تحقیق، به جرم خود اعتراف کرد و مشخص شد که دارای سوابق متعدد سرقت است وی با تشکیل پرونده، به مقام قضایی معرفی شد.
 
https://jahannews.com/vdcfvcdcjw6deta.igiw.html
jahannews.com/vdcfvcdcjw6deta.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
Iran, Islamic Republic of
راهکار در حکم اسلام و قطع دست سارق است
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اين ها پوست شون كلفت شده ديگه از قانونو پليس و قاضي ترسي ندارند در روز روشن حتي با پابند الكترونيكي دست به سرقت اموال مردم مي زنند