سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۲

نتانیاهو آمریکا و اروپا را به‌یهودستیزی متهم کرد!

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب: 878542
نتانیاهو، دانشگاهیان آمریکا و اروپا را به نژادپرستی متهم می‌کند و خواستار پاک‌سازی دانشگاه‌هاست!
نتانیاهو آمریکا و اروپا را به‌یهودستیزی متهم کرد!
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی رامین با انتشار فیلم زیر نوشت:

نتانیاهو، دانشگاهیان آمریکا و اروپا را به نژادپرستی متهم می‌کند و خواستار پاک‌سازی دانشگاه‌هاست!

بنیامین نتانیاهو در این ویدیو می‌گوید: اتفاقاتی که در دانشگاه‌های آمریکا می‌افتد، وحشتناک است!اراذلِ یهودی‌ستیز، دانشگاه‌های پیشرو و برجسته را تصرف کرده‌اند!آنها خواهان نابودی‌اسرائیل هستند وبه دانشجويان یهودی و سخنرانان یهودی حمله می‌کنند [اما چرا؟!]این یادآور حوادث دهه 1930 در دانشگاه‌های آلمان است [که هیتلر بر سر کار آمد تا به سلطنت یهود پایان دهد]این بی‌وجدانی است!این باید متوقف بشود!

دانلود

باید محکوم بشود!و به صراحت محکوم بشود؛که این اتفاق نیفتاده! واکنش چندین رئیس دانشگاه شرم‌آور بود!البته خوشبختانه، مقامات ایالتی، محلی و فدرال واکنش متفاوتی نشان داده‌اند؛ اما باید اقدامات بالاتر و کارهای بیشتری انجام گیرد![منظورش: پاک‌سازی دانشگاه‌ها از استادان، دانشجویان و کارکنان مخالف نسل‌کشی فلسطینیان است]نه فقط به این دلیل که آنها به اسرائیل حمله می‌کنند؛ که این به اندازه کافی بد است!

نه فقط به این دلیل که می‌خواهند یهودیان را در هر کجا که هستند بکشند [دروغ و دغل و تهمت!]؛ که به اندازه کافی بد است؛آنها نه تنها "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر یهودیان"[!؟!]، بلکه "مرگ بر آمریکا" نیز می‌گویند! [نمی‌گوید که جهانیان از ظلم و جنایت آمریکاواسرائیل خسته شده‌اند!]این به ما می‌فهماند که یک در اینجا یک موج "ضدیهود" [موج مخالفت با سلطنت مطلقه اقلیت صهیونی بر سرنوشت جامعه آمریکا و ملل اروپاست] وجود دارد که پیامدهای وحشتناکی خواهد داشت! ما شاهد این "افزایش تصاعدی یهودستیزی" در سراسر آمریکا و جوامع غربی هستیم [یعنی تمام جوامع غربی نژادپرستند، اما خودیهودیان ضدنژادپرستی هستند!]زیرا اسرائیل تلاش می‌کند از خودش در برابر "تروریست‌های طرفدارِ نسل‌کشی" که پشت‌سر غیرنظامیان پنهان شده‌اند، دفاع کند!

[یعنی حماس و جهاداسلامی که خواهان آزادی سرزمین‌ خودشان "فلسطین" هستند، طرفداران نسل‌کشی یهودیان می‌باشند و اسرائیل از نسل‌کشی یهودیان توسط فلسطینیان در فلسطین اشغالی جلوگیری می‌کند!]با این حال این اسرائیل است که به دروغ به نسل‌کشی متهم می‌شود! اسرائیل است که به دروغ به قحطی [گرسنگی دادن مردم غزه] و سایر جنایات جنگی متهم می‌شود! همه اینها مجموعه‌ای "تهمت بزرگ" است، اما این تازگی ندارد. [تهمت بزرگ!!!]ما در طول تاریخ دیده‌ایم که حملات یهودی‌ستیزانه همیشه با تهمت و افترا همراه بوده است![یعنی بشریت همیشه نژادپرست و ضدیهودیان بوده‌اند!!!]

دروغ‌هایی که علیه قوم یهود گفته می‌شود غیرقابل باور است؛ ‼️اما مردم آنها را باور می‌کنند‼️[⁉️آیا مردم جهان و حالا دانشگاهیان غرب، جنایات ضدبشری اشرارصهیونی را در غزه نباید ببینند که اگر ببینند و اعتراض بکنند، "ضدقوم یهودند"؟]و آنچه اکنون مهم است، این است‌که همه‌ی ما که به ارزش‌ها و تمدن خود اهمیت می‌دهیم، کنار هم بایستیم و بگوییم: بس است![⁉️ارزش‌های نژادپرستانه⁉️تمدن نسل‌کشی مستضعفان]‼️

ما باید یهوستیزی را متوقف کنیم! زیرا یهودی‌ستیزی "قناری در معدن زغال سنگ" است![یعنی: جایی که یهودیان به خطر بیفتند، دیگران نیز در خطرند؛ بکارگیری این ضرب‌المثل، هم مظلوم‌نمایی، هم احساس خطر، هم هشدار و بلکه تهدید جهانیان است؛ یعنی یهود به خطر بیفتد، همه در خطرند!]‼️این مقدمه آتش‌سوزی‌های بزرگتر است که تمام جهان را فرا گرفته است‼️بنابراین از همه‌ی شما، چه یهودی و چه غیریهودی، که به "آینده مشترک" و "ارزش‌های مشترکِ" ما اهمیت می‌دهید، می‌خواهم که یک کاری بکنید!بلندشو، بایست! صدایت را بلند کن! هرجا هستی در میدان باش!‼️همین الان یهودستیزی را متوقف کنید!

[این نطق نتانیاهو، ترکیبی است از تحریف واقعیات عملی و عینی، وارونه نشان دادن حقایق تاریخی، تحریک افکارعمومی علیه مخالفان نژادپرستی و منتقدان نسل‌کشی فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها؛ مظلوم‌نمایی بعلاوه جنگ‌طلبی و تهدید همگان به گسترش جنگ و خونریزی] این دروغ‌گویی و شارلاتانیسم حرفه‌ای نتانیاهو برای خاموش کردن صدای مخالفان "نسل‌کشی فلسطینیان"، رسانه‌های صهیونیستی غرب را به خدمت گرفته و جماعتی را فریب می‌دهد؛ باید روشنگری کرد!!!
https://jahannews.com/vdcbawbw5rhbzsp.uiur.html
jahannews.com/vdcbawbw5rhbzsp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
نتانیاهو دیر ازخواب بیدار شده و امریکا از زمان اباما روند یهودی ستیزی را اغاز کرده.