چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
۱

صهیونیست ها به خودشان هم رحم نمی‌کنند

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۲۵
کد مطلب: 878482
افشای جزئیات بازداشت و بازجویی بی‌رحمانه از یک استاد رشته حقوق قضا توسط اسرائیلی‌ها، بحث نبود آزادی بیان را در سرزمین‌های اشغالی یک بار دیگر برجسته ساخته است.
صهیونیست ها به خودشان هم رحم نمی‌کنند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایران، اظهارات نادره شلهوب کوورکیان در تاریخ 29‌فروردین در خصوص حقوق حقه ملت فلسطین و برخورد ظالمانه صهیونیست‌ها با این ملت، موجب بازداشت او و به راه افتادن یک روند ناگوار بازجویی از وی شد که واقعاً خردکننده و هولناک بوده است.

حسن جابرین که وکیل دعاوی این زن استاد دانشگاه است و در عین حال مدیریت ارشد ارگان حقوق بشری موسوم به «عداله» را هم برعهده دارد، دیروز در قدس گفت: «موضوع خانم کوورکیان و ظلمی که بر وی رفته، موردی کمیاب در جهان سیاست است.

وی نه تنها استادی مسلم در حقوق قضایی است بلکه کارشناس مجربی است که همگان در زمینه حقوق دوران جنگ به نظرات وی استناد می‌کنند.»

 شلهوب کوورکیان که در یکی از دانشگاه‌های عبری قدس تدریس می‌کند، دو روز پس از بازداشت و بازپرسی شدن به قید وثیقه آزاد شد اما طی 48 ساعت دستگیری خود شرایط بسیار آزاردهنده‌ای را تجربه کرد.

از او خواسته شده که امروز (یکشنبه 9 اردیبهشت) یک بار دیگر در سازمان امنیت قدس حضور یابد تا باز از وی بازجویی شود و همین مسأله توجه به موضوع او را، یک بار دیگر به اوج رسانده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، شلهوب کوورکیان از حقوقدانان پیشرویی است که در زمینه‌های جرایم فدرال، بحران‌های اجتماعی، نسل‌کشی‌های قومی و خشونت‌های جنسی و نژادی تخصص دارد و عضو غیرمقیم دفتر حقوق بشر دانشگاه کویین مری شهر لندن هم به حساب می‌آید.

متهم کردن وی به انتقادات نابجا و دادگاهی کردن او در تل‌آویو، بارزترین و جدیدترین نمونه زیر پا گذاشتن حقوق انفرادی شهروندان اسرائیلی توسط دولت خودشان و درون مرزهای خودی است و به واقع نشانگر ناراضی بودن اهالی علم و دانش از بساط ویرانگرانه‌ای است که رژیم صهیونیستی طی حدوداً 7 ماه جریان داشتن طوفان‌الاقصی مرعی داشته و بیش از 35 هزار شهید روی دست فلسطینی‌ها گذاشته است.
https://jahannews.com/vdcevv8vwjh8fei.b9bj.html
jahannews.com/vdcevv8vwjh8fei.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اقای زیبا کلام