پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱۵
آیت‌الله رئیسی در جلسه هیئت دولت:

مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ قدردانی از فاطمی‌امین

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 836019
رئیس جمهور ارائه تذکر، طرح سوال و استیضاح را از اختیارات مجلس دانست و تاکید کرد: به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم.
مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ قدردانی از فاطمی‌امین
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت با اشاره به استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس از زحمات و تلاش‌های دکتر سیدرضا فاطمی‌امین و همکارانش در این وزارتخانه قدردانی کرد.

رئیس جمهور ارائه تذکر، طرح سوال و استیضاح را از اختیارات مجلس دانست و با بیان اینکه به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم، در عین حال متذکر شد: امروز بیش از همیشه همراهی و همکاری و همدلی قوا برای حل مسائل کشور و گرهگشایی از امور مردم ضروری است.

آیت‌الله رئیسی با یادآوری سالروز «صدور فرمان هشت ماده‌‌ای مقام معظم رهبری به سران قوا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی» در سال ۱۳۸۰، نظارت را از ابزارهای موثر مدیریتی در پیشگیری و مقابله با فساد، ناکارآمدی و ناهنجاری دانست.

در جلسه امروز هیئت دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور در امر مبارزه با فساد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف دولت برای پیشگیری و مقابله با فساد ارائه کرد و رئیس جمهور بااشاره به این گزارش، فسادستیزی را از رویکردهای جدی دولت مردمی دانست و تاکید کرد: در برخورد با فساد بدون تعارف و اغماض باید عمل کرد.

دکتر رئیسی گفت: مردم در دیدارها و مکاتبات خود با بنده بعضا نسبت به ناکارآمدی برخی از مدیران اظهار ناخرسندی و گلایه می‌کنند که انتظار می‌رود همه مسئولان به ویژه در استان‌ها بر عملکرد زیرمجموعه‌شان کنترل و نظارت دقیق و موثر داشته باشند تا ببینند امور مردم چگونه پیگیری می‌شود و با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته جمعی از کارگران و اعضای تشکل‌های کارگری، بخش‌های مربوطه را مکلف به تشکیل کارگروهی برای پیگیری این موضوع کرد.

دکتر رئیسی همچنین با اشاره به ظرفیت تالاب شادگان برای ایجاد اشتغال و تبدیل شدن به قطب اقتصادی و گردشگری در خوزستان به مسئولان ذیربط مأموریت داد طرح توسعه شادگان را با جدیت و فوریت پیگیری کند.

رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی دولت، از اقدامات انجام شده در اجرای مصوبات دور اول سفر به خوزستان بویژه در حوزه نفت، آب و برق قدردانی کرد و آن را افتخارآمیز دانست.

آیت‌الله رئیسی در ادامه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بخش‌های مرتبط خواست که در راستای تحقق فرامین و تأکیدات مقام معظم رهبری تدوین نقشه راه توسعه بخش دانش‌بنیان را با جدیت پیگیری کرده و هر چه سریع‌تر نهایی کنند.
https://jahannews.com/vdcezp8vojh8x7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcezp8vojh8x7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قرار بود وزرا و مدیران از طریق یک سامانه که توسط مردم معرفی می شوند انتخاب شوند ولی خروجی از این وعده دیده نشد.
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور محترم الان سه وزارتخانه مهم و کلیدی آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی و صمت بدون وزیر هستند خواهشا افراد کارامد و توانمند را به مجلس معرفی نماید و از آزمون و خطا خودداری نمایید.
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه به اسم جوانگرایی مدیران بی تجربه انتخاب می شود و انها هم بر اساس آزمون و خطا اقدام می کنند که نتیجش میشود وضعیت موجود مملکت
Iran, Islamic Republic of
دقیقا تایید می کنم برای ما مدیری را فرستادند که حتی یک روز در سیستم اداری کارشناس هم نبوده و کاملا نا آشنا و بی تجربه و سن ۳۶ سال.
Iran, Islamic Republic of
لطفا وعده های انتخاباتی خود را مرور و خود قضاوت نمایید که چقدر از آنها محقق شده است؟
Iran, Islamic Republic of
ناکامی فقط به خاطر سوگیری ها و سیاست ها نیست بلکه انتصابات و انتخاب وزرای نامناسب و مداخلات بعضی از احزاب و جبهه ها و منسوبین هم تاثیر انکارناپذیری داشته است
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر رئیسی شرایط اقتصادی کشور اوضاع مناسبی ندارد نابسامانی بازار و کالاها اساسی و فقدان نظارت، کنترل و تثبیت قیمت کاملا مشهود است.
Iran, Islamic Republic of
ایران در جنگ اقتصادی و ارزی و در تحریم‌ایم
Iran, Islamic Republic of
جناب رئیسی شما ابتدای شروع به کار دولتتون از روی صداقت فرمودید برخی از این آقایان وزرا را نمیشناختید و فقط بواسطه معرفی و توصیه اطرافیان بعنوان وزیر معرفیشون کردید. انشاءالله که منبعد برای تعیین و معرفی وزیر از روی شناخت کامل و بدون توصیه و معرفی این و آن اقدام فرمائید.
علی
United Kingdom
رئیسی ما دوستت داریم.
Iran, Islamic Republic of
شما رکورددار «پر تغییرترین کابینه تاریخ جمهوری اسلامی» هستید
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه امام صادق (ع) نقش برجسته ای در شکل گیری کابینه دولت دارد نه فقط تیم اقتصادی ، بلکه سایر بخش های کابینه هم وزرا و اعضاء اصلی خود را از بین فارغ التحصیلان این دانشگاه جذب کرده اند.
Iran, Islamic Republic of
...
Canada
فارغ‌التحصیلان دانشگاه امام صادق از بهترین های جهان هستند... البته نه از نظر مدیریت!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
....