شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

با انگیزه‌ترین بازیکن بازی پرسپولیس - سپاهان کیست؟

چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 878881
بدون شک با انگیزه‌ترین بازیکن دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان کسی نیست به جز عیسی آل کثیر.
با انگیزه‌ترین بازیکن بازی پرسپولیس - سپاهان
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، عیسی آل کثیر در بازی رفت تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عضو سپاهان بود اما مورایس به او بازی نداد و این بازیکن ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست.

همین مسئله باعث می‌شود تا حالا او با پیراهن پرسپولیس برای نشان دادن توانایی‌های خودش به سرمربی پرتغالی حریف انگیزه‌های زیادی داشته باشد.

آل کثیر امسال ۲ گل برای سپاهان و ۴ گل برای پرسپولیس در لیگ برتر به ثمر رسانده ضمن اینکه پیش تر سه بار هم برای سرخ پوشان در جام حذفی گلزنی کرده بود.

با توجه به ترافیک شدید مهاجم در سپاهان و حضور نفراتی چون شهریار مغانلو، رضا اسدی، کاوه رضایی، رضا شکاری و... مورایس معمولا کمتر به آل کثیر بازی می‌داد و او با پیراهن سپاهان فقط به صنعت نفت آبادان ۲ گل زده بود.

با تمام این اوصاف باید دید عیسی در بازی حساس چهارشنبه شب مقابل تیم سابقش می‌تواند فرشته نجات پرسپولیس شود و دروازه پیام نیازمند را باز کند یا نه؟

آنچه مسلم است عیسی انگیزه‌های بسیار زیادی برای این کار دارد اما قطعاً مدافعان سپاهان هم از این مهاجم گلزن غافل نخواهند بود.

پیش بینی می‌شود در بازی حساس با سپاهان امید عالیشاه هم در کنار عیسی آل کثیر قرار بگیرد و زوج خط حمله پرسپولیس را تشکیل دهد.

عالیشاه کمی مصدومیت داشت اما در تمرینات اخیر پرسپولیس حضور پیدا کرد و پا به پای بقیه بازیکنان به تمرین پرداخت.
https://jahannews.com/vdch66n6z23nq6d.tft2.html
jahannews.com/vdch66n6z23nq6d.tft2.html
برچسب ها: سپاهان پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *